Dzień głośnego czytania pomógł nam zrozumieć przesłanie lektury.
Pracowaliśmy w zespołach zadaniowych. Samodzielnie wybieraliśmy fragmenty. Oczywiście w taki sposób, aby każdą rolę uwzględnić. Indywidualnie i w parach ćwiczyliśmy głośne czytanie, zwracając uwagę na znaki przestankowe i modulując głosem.
Wybieraliśmy rekwizyty, elementy stroju, który byłyby naszym znakiem rozpoznawczym oraz zaplanowaliśmy, w jaki sposób w sali lekcyjnej zabierzemy słuchaczy w podróż po świecie Małego Księcia. Wędrówkę zakończyliśmy na Ziemi.
Inna grupa słuchała, oglądała i robiła notatki. Oczywiście reagowała na na to co się działo, zwłaszcza mimiką twarzy, niekiedy wybuchając śmiechem. Oni zredagowali sprawozdanie z tego, co zadziało się w naszej sali lekcyjnej.
Zobaczcie, jaką pamiątkową książeczkę stworzyliśmy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz