niedziela, 8 grudnia 2019

Dzień głośnego czytania lektury "Mały Książę"



Dzień głośnego czytania pomógł nam zrozumieć przesłanie lektury.

Pracowaliśmy w zespołach zadaniowych. Samodzielnie wybieraliśmy fragmenty. Oczywiście w taki sposób, aby każdą rolę uwzględnić. Indywidualnie i w parach ćwiczyliśmy głośne czytanie, zwracając uwagę na znaki przestankowe i modulując głosem.


Wybieraliśmy rekwizyty, elementy stroju, który byłyby naszym znakiem rozpoznawczym oraz zaplanowaliśmy, w jaki sposób w sali lekcyjnej zabierzemy słuchaczy w podróż po świecie Małego Księcia. Wędrówkę zakończyliśmy na Ziemi. 

Inna grupa słuchała, oglądała i robiła notatki. Oczywiście reagowała na na to co się działo, zwłaszcza mimiką twarzy, niekiedy wybuchając śmiechem. Oni zredagowali sprawozdanie z tego, co zadziało się w naszej sali lekcyjnej. 
Zobaczcie, jaką pamiątkową książeczkę stworzyliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz